
Czterdziesty czwarty


Nowe wydanie wypełniliśmy w naszym stylu tekstami o metalu. Z okładki, którą przygotował Sars, łypie spode łba Corpsegrinder z
Cannibal Corpse. Okładkę oddaliśmy Kanibalowi nie dlatego, że ma status kultowy i jest dzisiaj prawdopodobnie najważniejszym zespołem deathmetalowym na świecie, ale dlatego, że «Chaos Horrific» to bardzo dobra płyta. Do bólu sobą jest też
Autopsy (Official), co samo w sobie jest wartością w czasach, kiedy wszystko jest «post», mało tego – nowy krążek ekipy Reiferta pokazuje, że są w formie olimpijskiej, więc pogadaliśmy z nim nie tylko o nowych nagraniach. Starą szkołę metalu reprezentują ponadto: Tom Warrior w rozmowie o
Triumph Of Death, okultyści z
Mortuary Drape, powracający po latach ciszy
SADUS, magicy z
Voivod,
Cryptopsy, które prezentujemy w podwójnym wywiadzie, niespodziewanie powracający z niebytu
Khanate oraz
Doro Pesch. Z Adamem z
Malokarpatan rozmawiamy o black metalu Grupy Wyszehradzkiej. O nasze podwórko zadbali coraz bardziej znani i lubiani:
Mānbryne,
Totenmesse,
WIJ,
Dopelord,
Sznur i
DeathEpoch. Frakcję deathmetalową uzupełniają:
Tomb Mold,
Asinhell,
Cadaver i
Rebaelliun. Z północy i południa odezwali się blackmetalowcy z
Vonülfsrëich i
The Rite band page.

Tradycyjnie strony Musick Magazine zapełniają recenzje oraz kolejne części stałych rubryk: «Na południe od nieba», «hrashify», «Ludzie cienia», «Krótkie cięcie» oraz «7 Gates».

Do tak bogatego menu dokładamy redakcyjne zestawienie najciekawszych płyt 2023.
Blessed Are the MuSick!